Tänk att en vän kan vända på ditt humör bara sådär!

Jag kom hem från jobbet och va trött och hade ont i huvudet. Började fixa lite här hemma och försökte hitta orken till att gå ut på en promenad. Då ringer lilla Kulie som ville komma förbi med en liten grej till mig. Det visade sig att hon hade bakat tuppkaka som hon ville dela med sig av. Gulle! 

Slutade med att vi gick Munksjön runt, åt kvällis och smakade på tuppkakan framför "Hela Sverige bakar". Har ni sett det? Enda programmet jag följer typ. Så himla mysigt! 

Så summan av kardemumman: Jag va på lite dåligt humör, Kulie kommer med kaka och umgås oplanerat med mig hela kvällen och jag går nu och lägger mig med ett glatt humör igen. Vänner alltså! <3

Jag köpte hem Marabous nya chokladkaka idag med förresten. Den var jättegod och är nu en av favoriterna. Så gott med det salta i. Ni måste testa! 

Sov så gott nu och ha en fin fredag! 



Kommentera

Publiceras ej