God kväll på er!
 
Har ni haft en fin dag? Min har varit toppen! Jag har känt mig positiv och glad i flera dagar nu vilket är skönt. Kanske beror det på att jag har varit duktig med motionen. Ännu en anledning till att fortsätta i så fall! :)
 
Här har ni dagens 3 positiva:
 
1. Tog en härlig slappisförmiddag.
2. Åt god mat på Liban Deli med Kulie.
3. Hade myskväll med den ovannämnda.
 
Älskar lördagar som denna! Att få börja dagen med mysfrukost och bara njuta av att vara hela förmiddagen. Äta middag med en av dom bästa och fortsätta kvällen med några avsnitt av "New girl". Har ni sett den serien? Vi älskar den! Karaktärerna är så härliga.
 
Dagens frukost bestod av äggknäcke och fruktsallad med kvarg/hallon och linfrön.
 
Maten på Liban Deli. Kan man någonsin tröttna?
 
Kvällens gotte till "New girl"
 
Snart kan jag starta en matblogg med alla dessa matbilder! :P 
 

Kommentera

Publiceras ej