Var på avdelningen och jobbade idag. Kändes så skönt när vi gick hem en timme tidigare och var klara med en massa som snurrat runt i mitt lilla huvud ett tag. Ni vet lättnaden som infinner sig när något jobbigt äntligen är gjort? Härlig känsla! 

Efter jobbet åkte jag iväg och lämnade tillbaka en kavaj jag köpte i helgen och sedan ångrade. Hittade en fin keps på InterSport för pengarna istället. 

Ställde mig sedan i köket för att rensa svamp. Jag fick med mig en påse med kantareller när jag var hos pappa och Monika i helgen. Underbart när man slipper leta efter svampen själv. Jag har aldrig tur med det där. Kändes så skönt att stå där och pyssla med lite lugn musik i bakgrunden. Slängde sedan ihop några goda mackor på skogsguldet. Mums! 

Avslutade kvällen med en promenad runt sjön. Det var skönt med frisk luft! Men lite läskigt att gå själv när det var så mörkt. Får försöka komma iväg tidigare nästa gång. 

Har någonstans under kvällens gång dock förstört ordningen på tv-kanalerna. Allt för att söka rätt på kanal 9 för att kunna kolla på något tramsigt program som Big Brother ;p



Blev tipsad av pappa och Monika att smula över lite blåmögelost på svampröran och låta den smälta innan du hugger in. Såå gott! 


Bron lös upp lite åt mig i mörkret i alla fall. 


Nya kepsen åkte på till promenaden. 


Sov så gott nu! 

Kommentera

Publiceras ej