Hej finisar!
 
Jag är tillbaka. Får se hur länge denna gång varar! ;)
 
Igår blev jag nominerad till en utmaning av Kulie på Facebook. Utmaningen går ut på att lista dagens 3 positiva i 7 dagar. Den som kom på detta gillar jag skarpt! Det är ju så bra att höja det positiva i livet istället för det negativa. Jag tänkte föra över denna utmaning till bloggen. Kanske fortsätter jag efter de 7 dagarna också. Det är ju perfekt att gå tillbaka till när man har en lite mindre bra dag. Och förhoppningsvis kanske jag inspirerar någon annan också.
 
Här har ni gårdagens 3 positiva:
 
1. Det blev helg redan idag. (älskar röda dagar!)
2. Svettades igenom en timmes Bodypump med Marie.
3. Firade in helgen med sushi efteråt.
 
 
Riktigt god sushi.
 
Passade på att fylla på fruktfatet igår också.
 

Kommentera

Publiceras ej