God kväll hörrni!

Det slog mig just att det nästan är halvtid nu. Fyra av nio veckor utan godis och chips är avklarade! Det har faktiskt inte varit så svårt som jag trodde.

När suget väl kommer, brukar det va om man varit utan mat för länge eller när "den gamla vanan" lurar hjärnan. Alltså då man brukar äta gotte i vanliga fall. Framför tv:n, på lördagar osv. Därför gäller det ju att tänka mer på regelbundna matintag och att hitta nyttiga ersättare till lördagsmyset. Det har blivit lite som en extra utmaning eller så. 

Ska bli spännande att se hur resten av tiden går. Självklart ska jag ju inte ge mig, frågan är bara hur tufft det blir? Allt detta besvär för lite godis haha! 

Har för övrigt haft en bra dag även idag. 

Här har ni dagens 3 positiva:

1. Träffade min ungdomsgrupp och planerade för höstens verksamhet.
2. Underbart väder.
3. Svettades igenom veckans spinningpass. 



Kommentera

Publiceras ej