Ja här har ni en nöjd tjej! Helgen var bra och så även denna dag. Visst blir man glad?

Helgen invigdes på Honey Comb med Kulie. Det har aldrig blivit av att vi gått dit tidigare i sommar så detta blev premiären. Såå gott! Min favorit blev den med mango! <3 

Sen kikade vi lite i butiker på A6 och avslutade kvällen med kräftor och mys framför några avsnitt av "New Girl". 

I lördags firade vi mamma som fyller år idag. När gästerna åkt hem stannade jag kvar för att spela spel med familjen. Myyyys!

Igår kväll var jag och tjejerna på bio. Vi såg "Lets be cops". Ni bara måste se den! Skrattade stundtals så mycket att jag fick ont i magen! 

Helgen har alltså varit toppen! Tid med vänner och familj var precis vad jag behövde! 




Finaste mamma efter kalaset! 

Jag bjöd henne och Anders på fika på Johans idag. Tyckte att hon skulle bli lite uppvaktad idag när hon fyller också. Mysigt! 

Avslutade kvällen med ett varv runt sjön. 

Sov så gott nu alla! 

1 kommentarer

Kulie

09 Sep 2014 21:39

Precis vad jag också behövde! Omtänksam du är mot din mamma och duktigt att gå sjön. Kul att du bloggar igen <3

Kommentera

Publiceras ej